روحانی باز هم دست خالی به ارومیه آمد!

روحانی باز هم دست خالی به ارومیه آمد!

به گزارش ندای ارومیه، حسن روحانی که امروز در ادامه سفرهای انتخاباتی خود به ارومیه آمد و در سالن ۶هزار نفری غدیر این شهرستان به سخنرانی پرداخت موضوعاتی را عنوان داشته که با نکات قابل تاملی همراه است.

وی ضمن بیان این که دریاچه تثبیت شده مدعی شده امروز صدای موج های دریاچه ارومیه شنیده می شود!

او همچنین اظهار کرده همانطور که به وعده ۴ سال قبل خود در رابطه با دریاچه عمل کرده به قول خود در رابطه با قطار تبریز ارومیه نیز عمل خواهد کرد.

این سخنان در حالی گفته شده که طبق آمار، تراز آبی دریاچه نسبت به ۴ سال گذشته با یک متر کاهش مواجه شده است.

قطار نیز که پیش تر وعده داده شده بود پیش از پایان عمر دولت به ارومیه می رسد و اخیرا چند تن از مقامات دولتی از افتتاح پرژه ان در اردیبهشت ۹۷ خبر داده بودند همچون وعده احیای دریاچه ارومیه به وقت نامعلوم دیگری موکول شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش بدون اشاره به این که مسئولیت مستقیم ایجاد اشتغال بر عهده او بوده در کسوت یک فرد مدعی از بیکاری گلایه کرد و گفت “چرا باید امروز در جامعه بیکار داشته باشیم؟”

بر اساس آمار دولت نرخ بیکاری برخلاف وعده ۴ سال قبل روحانی مبنی بر کاهش آن، با رشدی چشم گیر مواجه شده است.

این صحبت ها واکنش منتقدین حاضر در سالن را در پی داشت که با شعارهای “آذربایجان اویاخدی یالانچیدان اوزاقدی” (آذربایجان بیدار است از دروغگو بیزار است) و “روحانی روحانی وعده لرین پس هانی؟” (روحانی روحانی وعده هایت کو؟) اعتراض خود را اعلام کردند.

دولت پس از ۴ سال با دست های خالی به ارومیه آمده و به جای عمل به وعده های پیشین آنان را به آینده ای نامعلوم موکول می کند و وعده های جدید طرح می کند.

اما تاسف بارتر این که برای تحت الشعاع قرار دادن عمل نکردن به این وعده ها، هیجانی کردن فضا و طرح موضوعات جنجالی سیاسی را دستاویز قرار می دهد. رفتار سیاسی این روزهای روحانی به فرد در حال غرق شدنی شباهت دارد که از ترس جان به هر چه که می تواند دست می اندازد.

او انتقاد از سر دلسوزی بسیاری از منتقدین دلسوز را نادیده گرفت و از کاندیدا شدن برای دوره ۴ ساله بعدی منصرف نشد و حالا می رود که با تبدیل شدن به نخستین رئیس جمهور ۴ ساله تاریخ جمهوری اسلامی ایران همراهانش را تا سال هایی نه چندان کوتاه با خود به کمای سیاسی ببرد…

انتهای پیام/