جهادگران انقلابی بسیج دانشجویی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده شتافتند/مردم از مسولین گله مندند

جهادگران انقلابی بسیج دانشجویی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده شتافتند/مردم از مسولین گله مندند

صبح امروز تیم جهادی دانشجویان بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی جهت کمک به سیل زدگان استان به مناطق سیل زده از جمله اشنویه اعزام شدند.

دانشجویان جهادگر به محض باخبر شدن از وضعیت دشوار مناطق سیل زده ،خودجوش با هماهنگی سازمانی بسیج دانشجویی بصورت مجهز در اختیار مردم سیل زده قرار گرفتند و درحال حاضر نیز بصورت شبانه روزی به مردم گیر افتاده در این بلای طبیعی کمک میکنند.

یکانی، مسول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی با حضور در مناطق سیل زده و اشاره به وضعیت بد مردم در آنجا عنوان کرد: تیم جهادی بسیج دانشجویی با اعزام به مناطق سیل زده و تخریب شده استان آمادگی خود را اعلام کرد و بر این اساس عده ای از جهادگران انقلابی دانشگاه های ارومیه سریعا به مناطق سیل زده اعزام شدند.

وی افزود: حسب امر اعزام تیم های جهادی بسیج دانشجویی و هیاهوی سیاسی و جو موجود در میان مسولین و درگیری آنان در بازی های سیاسی، مردم این مناطق از مسولین گله مندند.

یکانی در پایان اشاره کرد: گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی تا پایان رسیدگی به وضعیت مردم سیل زده در مناطق ذکر شده و بهبود شرایط مردم آنجا را ترک نخواهند کرد و علی رغم عدم رسیدگی مسولین استان به این مساله خود را موظف به امدادرسانی و کمک به مردمان این مناطق می دانند.

انتهای پیام/