به هرگونه اهانت به مقدسات دین مبین اسلام، پاسخ میدهیم

به هرگونه اهانت به مقدسات دین مبین اسلام، پاسخ میدهیم

حجت الاسلام محمد خلیل پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در گفتگو با ندای ارومیه، اظهار داشت: توهین به مقدسات جهان اسلام ، مسائل عادی و همیشگی دشمنان اسلام هست چراکه رشد اسلام در جهان سبب شده است که منافع دشمنان همیشگی اسلام به خطر بیافتد؛ البته کشور های بیگانه تلاش می کنند با این کار ها جلوی رشد اسلام را بگیرند ولی به لطف خداوند متعال هیچ نیروی نمی تواند جلوی رشد دین مبین اسلام را بگیرد.

حجت الاسلام خلیل پور با اشاره به حضور جوانان و اعلام انزجار خود در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم و کلام الله مجید، گفت: جوانان ما با حضورشان در میدان های مختلف نشان دادند نسبت به مقدسات دینی و مذهبی خود حساس هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: کشورهای ضد اسلام تلاش کردند با این اقدام، افکار جهان اسلام را تغییر بدهند و ارتباط رژیم صهیونیستی با امارات را بی ارزش و بی اهمیت جلوه دهند.

وی با اشاره به سخنان امام راحل (ره) در خصوص رژیم اشغالگر قدس ، گفت: اسرائیل غده سرطانی است و باید از جامعه انسانی جدا بشود وامروز می بینیم که رژیم صهیونیستی نفس های آخر خود را می زند.

خلیل پور اظهار داشت: محاسبات و برنامه ریزی های چند ساله دشمنان اسلام برای نوجوانان و جوانان، جهان اسلام و در راس آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هم ریخت؛ امروز جوانان ایرانی با حضور گسترده در میدان ها نشان دادند که در رگ هایشان مکتب حسینی و عاشورایی در جریان است. انسانی جدا بشود وامروز می بینیم که رژیم صهیونیستی نفس های آخر خود را می زند.

حجت الاسلام خلیل پور خاطر نشان کرد: مردم ما هوشیار هست؛ شاید در جامعه مشکلاتی وجود دارد ولی این سبب نشده است که مردم به مباحث بین المللی، عقیدتی و فرهنگی خود بی توجه باشند.