برخی افراد یک دین شخصی می خواهند که کاری به کار کسی نداشته باشد / نباید دین را سانسور کرد

برخی افراد یک دین شخصی می خواهند که کاری به کار کسی نداشته باشد / نباید دین را سانسور کرد

به گزارش ندای ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی در مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: اگر دین را سانسور کنیم تصور مردم از آن فقط صورت و ظاهرش می شود و نتیجه این می شود که برخی افراد بگویند به شما چه ربطی دارد که از این و آن انتقاد می کنید.

وی افزود: برخی افراد می گویند در منبرهایتان از این و آن انتقاد نکنید! می پرسم بعد از خواندن خطبه فدک، خطبه منا و نهج البلاغه و… در منابرمان چه بگوییم که شما راضی شوید؟

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه صنعتی ارومیه تصریح کرد: برخی افراد یک دین شخصی که کاری به کار کسی نداشته باشد را می خواهند.

وی ابراز داشت: متاسفانه می بینیم بعضا برخی افراد اهل مسجد و هیئت ما هم تا مباحث سیاسی اجتماعی پیش می آید می گویند غیبت مسئولین را نکنید! منبر جای این حرف ها نیست!

حجت الاسلام امامی گفت: باید از افرادی که می گویند در سخنرانی هایتان کاری به کار کسی نداشته باشید پرسید مگر امام علی (ع) اسم قاضی شریح را نبرده اند؟ نفرمودند شریح شنیده ام خانه خریده ای؟ مگر اسم عثمان بن حنیف را نبرده اند؟

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه صنعتی ارومیه اظهار کرد: انتقاد از عملکرد مسئول در مسائل عمومی و در حوزه مسئولیتش غیبت محسوب نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: دنیاطلبی و راحت طلبی موجب شده برخی افراد از انقلابی گری دست بکشند و حاضر نباشند از عملکرد نادرست هیچ فردی انتقاد کنند که این هرگز پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/