اقدامات ترامپ نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک تر کرده است / در عرصه اقتصاد هم باید مقاومت را تقویت کنیم

اقدامات ترامپ نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک تر کرده است / در عرصه اقتصاد هم باید مقاومت را تقویت کنیم

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هر جا مقاومت صورت گرفته با پیروزی همراه بوده است.

نادر قاضی پور در گفت و گو با ندای ارومیه اظهار کرد: وقتی به تاریخ انقلاب اسلامی و به طور کلی تاریخ اسلام نگاه می کنیم می بینیم هر جا با اتکاء به قدرت الهی مقاومت کرده ایم پیروزی و نصرت خداوند متعال شامل حال ما شده است.

وی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مقاومت رمز پیروزی است و ما این واقعیت را همواره به وضوح مشاهده کرده ایم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تاریخ به ما نشان می دهد که انسان های ضعیف و خوش گذران که اهل تسلیم در برابر زورگویان بوده اند محو و نابود شده اند.

قاضی پور ابراز داشت: انسان های قدرتمند و سرشناس زیادی در برهه های مختلف در این جهان زندگی کرده اند اما تنها از آنان که اهل مقاومت بوده اند نام و یادی باقی مانده است.

وی در ادامه گفت: مقاومت اسلامی ما با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز به نتیجه خواهد رسید و آمریکا و رژیم صهیونیستی در نهایت شکست خواهند خورد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدامات ترامپ دیوانه در نهایت به ضد خود آمریکایی ها تبدیل می شود و کارهای او فروپاشی رژیم صهیونیستی را نزدیک تر از قبل کرده است.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی مردم مقاومی هستند و هر چقدر که فشارها بیشتر بشود، مردم بهتر مقاومت خواهند کرد جز اندکی انسان خودباخته یا خوش گذران که نباید اعتنایی به آن ها کرد.

قاضی پور خاطرنشان کرد: ما امروز در عرصه اقتصاد نیز نیاز به تقویت مقاومت در برابر دشمنان داریم و باید با رونق بخشیدن به کالای داخلی، مقابله جدی با واردات بی رویه کالا و پرهیز از اسراف، با کمترین امکانات کشور، بیشترین بهره وری را کسب نماییم.

انتهای پیام/