۱۲۰۰ متر پارچه نوشته ویژه ایام فاطمیه در معابر ارومیه نصب شد

۱۲۰۰ متر پارچه نوشته ویژه ایام فاطمیه در معابر ارومیه نصب شد

رسول اصغرزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: نصب پارچه نوشته های سطح شهر به مناسبت ایام فاطمیه از طرف ستاد فاطمیه و با همکاری شهرداری ارومیه صورت گرفته است.

وی، افزود: همه هزینه های مربوط به این پارچه نوشته ها از طریق خیرین تامین شده و از ستاد فاطمیه کشور خریداری و ارسال شده است.

مسئول ستاد فاطمیه آذربایجان غربی، بیان کرد: این پارچه نوشته ها به تعداد ۴۰ عدد بوده که در خیابان های امینی، امام، سرداران، منتظری و مطهری نصب شده است.

وی، در خصوص متراژ پارچه های نصب شده، گفت: متراژ مجموع پارچه های نصب شده در خیابان های ارومیه حدود یک هزار و ۲۰۰ متر است.

* اجرای یادواره شهدای ۳۵ روستای ارومیه در روستای قره بغلو

رئیس مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نیز در خصوص اقدامات انجام شده در راستای گرامیداشت ایام فاطمیه در این شهر، اظهار داشت: برای گرامیداشت ایام فاطمیه و صادقیه تعداد ۴۵ پارچه نوشت در خیابان های خیابان های امام(ره)، سرداران و خیابان مصلی نصب شده است.

وی، افزود: برنامه های مشترک با ۳۵ مسجد در سطح شهر ارومیه با پخش بنر و پارچه نوشته در این مساجد اجرا شده که برای برگزاری هرچه بهتر ایام سوگواری و شهادت فاطمه زهرا(س) همکاری می شود.

ناصر رکاب، اضافه کرد: در ورودی ها و سطح شهر ارومیه ۲۵ بنر بزرگ از احادیث امام جعفر صادق(ع) نصب شده و در کنار این بنرها  ۱۰ بنر با موضوع شهادت حضرت فاطمه(س) نصب شده است.

وی، ادامه داد: محل های پیش بینی شده برای پشت نویسی ماشین ها در ۶ محل تعبیه شده که این امر از جمله در خیابان های عطایی، میدان ولایت فقیه و میدان انقلاب در مقابل ساختمان شهرداری صورت می پذیرد.

رئیس مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، گفت: ۳ ایستگاه صلواتی پخش چای و بسته های فرهنگی ویژه این ایام نیز در خیابان های عطایی، خیام، میدان ولایت فقیه در نظرگرفته شده است.

وی، خاطرنشان کرد: اجرای یادواره شهدای ۳۵ روستای شهرستان ارومیه که در روستای قره بغلو و با حضور مداح اردبیلی و میهمانان استانی و شهرستانی اجرا شد از جمله مهم ترین اقدامات شهرداری ارومیه در ایام فاطمیه بود.

انتهای پیام/