برجام گره ای از مشکلات مردم مستضعف باز نکرد

برجام گره ای از مشکلات مردم مستضعف باز نکرد

نادر قاضی پور در گفت و گوی با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری ندای ارومیه با اشاره به قابل اعتماد نبودن امریکا و اروپایی ها اظهار داشت:پروردگار در قرآن فرموده است ای کسانی که ایمان آورده اید به قوم یهود و نصاری اعتماد نکرده و با آنها معامله نکنید و تنها با مسلمان نشست و برخواست و معامله داشته باشید.

وی در ادامه با تاکید بر وعده های دولت در زمان مذاکرات با ۵+۱ و همچنین پس از توافق نامه گفت:جناب آقای روحانی رئیس دولت پس از مذاکرات برجام ادعا کرد که از این پس تمام موانع پیش روی دولت برداشته شده است این در حالی است که نه تنها این وعده عملی نشد بلکه تحریم های دیگر در خصوص اشخاص حقیقی و حقوقی ایران اسلامی از سوی امریکا صورت گرفته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود:یکی از نکات منفی در خصوص این توافق نامه این است که دولتمردان یاغی امریکا بارها تهدید کرده اند که این توافق نامه را پاره خواهند کرد اگرچه رهبر فرزانه انقلاب همچون همیشه با شجاعت فرموده است که

در صورت انجام این عمل از سوی امریکا ما این توافق نامه را آتش میزنیم.
قاضی پور خاطر نشان کرد:بنابراین آنچه که تا به امروز صورت گرفته،تحقق نیافتن وعده های رئیس جمهور در خصوص رونق اقتصادی به واسطه برجام است.

وی افزود:در این بین واردات بی رویه برخی محصولات از جمله خرید هواپیما که به هیچ عنوان در ردیف محصولات اساسی قرار ندارد را هم جزء عملکرد منفی دولت قرار دهید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:و در آخر اینکه این توافق نامه تا به امروز هیچ نفعی برای اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه نداشته است.

انتهای پیام/