شهادت روحانیون شیعه و سنی نماد وحدت اقوام است/ حضور و فعالیت ۳۲ سپاه از سراسر کشور در مناطق زلزله زده

شهادت روحانیون شیعه و سنی نماد وحدت اقوام است/ حضور و فعالیت ۳۲ سپاه از سراسر کشور در مناطق زلزله زده

سردار غلامحسین غیب پرور در حاشیه اجلاس شهدای سنی و شیعه روحانی کنگره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: نقش روحانیت بعد از غیبت امام عصر (عج) اتفاق افتاده و هر حرکتی در دنیای اسلام اتفاق افتاده جلو دار آن قطعا روحانیت بوده است.

وی، افزود: این یک ادعای صرف نبوده و بارجوع به تاریخ میتوان به واقعیت این موضوع پی برد که روحانیون در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن نیز بیرق دار نهضت اسلامی در سر تا سر منطقه بوده و تمامی پیرزی ها از حزب الله تا سوریه میتوان وجود نقش غیر قابل انکار یک روحانی را دید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به ۴هزار شهید روحانیت افزود: این تعداد شهدای روحانیت تنها مختص شهدای شیعه نبوده و تمامی روحانیون شیعه و سنی در راه انقلاب و شهادت از خود گذشته اند.

سردار غیب پرور، ضمن اشاره به شهدای روحانی آذربایجان غربی ادامه داد:۲۷ شهید از۸۷ شهید آذربایجان غربی را علمای اهل سنت تشکیل داده اندو نشان دهنده وحدت علمای شیعه و سنی در تمامی زمینه ها است.

وی، وجود شهدای اهل سنت و شیعه در استان را دارای معنا و مفهوم بخصوصی خواند و ادامه داد: به یُمن حضور همه اقشار خاص روحانیت انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده و با این وحدت به پیروزی خود ادامه داده است ولاجرم روحانیت یک نقش بی بدیل را ایفا می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به روحانی بودن سکاندار انقلاب اسلامی گفت: مقام عظمای ولایت در قله انقلاب اسلامی به عنوان رهبر این انقلاب ایستاده و سکاندار انقلاب اسلامی و یک نعمت بی بدیلی برای انقلاب اسلامی می باشد.

سردار غیب پرور، در خصوص عملکرد بسیج در مناطق زلزله زده افزود: از ساعات اولیه زلزله نیروهای بسیج وارد کار شده و در دو بخش به امورات پرداختند

وی، با اشاره به بخش اول کارهای بسیج در مناطق زلزله زده ادامه داد: در بخش نخست در روزهای اولیه بسیج به امورات امدادی و درمانی پرداخت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: در بخش دوم امورات نیروهای بسیجی به اسکان مردم زلزله زده کرمانشاه پرداختند و در نظر دارند در مدت۲ ماه به کمک رسانی سیع به زلزله زدگان داشته باشیم.

سردار غیب پرور، از حضور۳۲ سپاه از سر تا سر استان در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبرداد و افزود: این نیروها وارد منطقه شده و هر کدام منطقه ی را بر عهده گرفته و در تلاش جهت بهبود اوضاع آن قسمت هستند.

وی، در پایان سخنان خود گفت: در صدد وارد کردن کانکس به منطقه تا زمان آغاز ساخت و ساز هستیم.

انتهای پیام/