واکنش نمایندگان ارومیه به موج گسترده حمایت مردم از دریاچه ارومیه

واکنش نمایندگان ارومیه به موج گسترده حمایت مردم از دریاچه ارومیه

به گزارش ندای ارومیه، شب گذشته جمعی از کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری از دریاچه ارومیه حرکت هماهنگی را برای انعکاس وضع نگران کننده آن انجام دادند.

این در حالی است که مسئولین طی ماه های گذشته بارها از تحقق وعده های خود پیرامون دریاچه ارومیه سخن گفته اند و ادعا می کنند وضعیت دریاچه از حالت بحرانی و نگران کننده خارج شده است.

تصاویری از افزایش مساحت نواحی خشک شده و وقوع طوفان های نمک در کنار انتشار آمارهایی از کاهش تراز آب دریاچه ارومیه به نگرانی ها پیرامون سرنوشت آن دامن زده است.

اما همزمان با تصمیم کاربران شبکه های اجتماعی برای حمایت از دریاچه ارومیه نیم نگاهی به واکنش نمایندگان ارومیه به این موج حمایت مردمی خالی از لطف نیست.

پست اینستاگرامی حضرت پور و بهادری رنگ و بویی از انتقاد ندارد. حضرت پور روحانی را تگ کرده و از خطرات خشک شدن دریاچه گفته و بهادری بدون هیچ توضیحی به تگ کردن روحانی بسنده کرده.

دو پست خالی از انتقادی که البته با توجه به میزان نزدیکی هر یک از این دو نماینده به دولت روحانی چندان هم تعجب آور نیست.

نادر قاضی پور اما که دلخور شدن یا نشدن روحانی و دولتش اهمیتی برای او ندارد، به یک تگ ساده و جمله خنثی بسنده نکرده و  با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش ضمن انتقادی بسیار تند از “دروغ های” مسئولین، مدعی شده دریاچه ارومیه دارد “آخرین نفس ها”ی خود را می کشد.

پس از انتشار پست های مذکور کاربران ندای ارومیه طی یک نظرسنجی به عملکرد قاضی پور در پیگیری احیای دریاچه ارومیه نمره قبولی دادند و با اکثریت  آرا نارضایتی خود را از عملکرد روح الله حضرت پور و هادی بهادری ابراز داشتند.

انتهای پیام/