برجام گشایشی برای مردم ایجاد نکرد / بصیرت مردم سایه جنگ را از کشور دور کرده است نه مذاکرات

برجام گشایشی برای مردم ایجاد نکرد / بصیرت مردم سایه جنگ را از کشور دور کرده است نه مذاکرات

به گزارش ندای ارومیه، علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی در تجمع بزرگ هواداران سید ابراهیم رئیسی در  ارومیه با اشاره به ادعای غلط مسئولان دولت یازدهم مبنی بر اینکه سیاست خارجی دولت باعث شده است که سایه جنگ از سر کشور برداشته شود، گفت: اقتدار شهدای مدافع حرم و مردم بصیر و آگاه، سبب شده که سایه جنگ از سر کشور برداشته شود.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم شکل گرفته و شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شده است، اذعان داشت: اگر قرار بود با شیاطین قدم بزنیم و چشم به دست آنان بدوزیم نیازی به انقلاب نداشتیم.
وزیر سابق راه و شهرسازی با اشاره به رفتار وزرای دولت در برخورد نا مناسب با خبرنگاران اظهار کرد: این رفتارها با روح آزادی در تضاد است چرا که مردم سالاری دینی همان انتخاب مسئولان توسط مردم و پاسخگویی به آنهاست.
رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی با اشاره به بیانات حضرت علی (ع) در معرفی ویژگی های برجسته و مورد انتظار حاکمان گفت: ساده زیستی مهم ترین شاخصه یک مسئول است که از مردم تقاضا داریم در صورتی که با عقل و منطق، مسئولان دولتی را ساده زیست می دانند به آن ها رای دهند در حالی که این گونه نیست.
نیکزاد تصریح کرد: وقتی گفته می شود که حقوق و دارایی هایتان را اعلام کنید مسئولان دولت از این امر امتناع می کنند و با بد رفتاری پاسخ می گویند در حالی که کسانی که سعه صدر ندارند نباید پست های مدیریتی را به دوش بگیرد.
وی ادامه داد: با چه حقی منتقدان را بی سواد خوانده و آن ها را به جهنم حواله می کنند و در موردی نیز مدعی می شوند مسئول به بهشت و جهنم رفتن مردم  نیستند.
رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه دولت ادعا می کند در سیاست خارجی موفق عمل کرده است گفت:آقایان برجام را یک موفقیت و گشایش معرفی می کنند اما مردم عملا ثمره آن را در زندگی و سفره های خود تجربه نمی کنند. این در حالی است که خوردن آب را نیز به رفع تحریم ها و برجام گره می زدند.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی اشتغال یکی از مسائل مهم و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: آمده ایم که عزت ایران و راه و آرمان های شهدا را احیا و گشایشی در امر اقتصاد حاصل کنیم.
علی نیکزاد ادامه داد: دولت فعلی بسیاری از برنامه های دولت نهم و دهم را نامناسب ارزیابی کرده و بیهوده می دانست در حالی که در آستانه انتخابات برنامه های ما را ادامه داده و یارانه را ۳ برابر می کنند.در شرایطی که ۲۶ درصد از اردواج ها در جامعه اسلامی به طلاق منجر می شود ناشی از ضعف در این حوزه است.
وی گفت: امروز یکی از دغدغه های اساسی دولت یازدهم برگزاری کنسرت است در شرایطی که مشکلات بسیار بزرگ تری از این امر برای پرداختن وجود دارد.رئیسی به هیچ عنوان دولت و کابینه امنیتی تشکیل نخواهند داد.

 

انتهای پیام/