روحانی در وضعیت اضطرار!

روحانی در وضعیت اضطرار!

ندای ارومیه – دو مناظره برگزار شده بین کاندیداهای ریاست جمهوری و عملکرد منفعلانه حسن روحانی هواداران وی را بیش از پیش نگران کرده است. او که عملکردش در ۴ سال اخیر بیش از یک رئیس جمهور به کاندیدا شباهت داشته و به جای پاسخگویی از هر تریبونی برای تبلیغ و تمجید از خود استفاده کرده اکنون در اولین مواجهه مستقیم با منتقدینش نتوانسته از خود دفاع کند و دست های خالی اش بیش از پیش برای مردم نمایان شده است.

حالا می توان دلیل حضور جهانگیری به عنوان کاندیدای پوششی، ضربه گیر یا هر آن چه نامش را می گذارند پی برد. جهانگیری آمده تا بلکه بتواند کاستی های روحانی در مناظرات را جبران کند.

اکنون علی رغم این که نیمی از فشار انتقادها را جهانگیری به سوی خود متوجه کرده، روحانی عملکردی از خود به نمایش گذاشته که حتی هوادارانش را دلسرد کرده است. موضع منفعلانه روحانی را می شد از دست های لرزان، صحبت های آشفته و پریشان و در در نهایت لحن ملتمسانه وی در مناظره دوم که می گفت کمی هم از کارهای خوب دولتمان بگویید دریافت!

اما شرایط اضطراری روحانی فقط منحصر به مناظرات نیست. ستادهای وی برای تبلیغات نیز به دنبال دستاویزهای دیگری هستند تا روند رو به افت محبوبیت وی را جبران کنند.

چند روزی است بنرهای بزرگ روحانی به همراه ظریف در نقاط مختلف شهر نصب شده است تا بلکه از این طریق شتاب افت محبوبیت وی کاهش یابد.

روحانی که تا هفته های قبل همچنان سرمست از پیروزی ۲۴ خرداد بود و فرصت بی نظیر دست و پا کردن بدنه اجتماعی بواسطه خدمت رسانی به مردم را از دست داد اکنون به این شرایط اسفناک دچار شده که برای مناظره و تبلیغات برایش همراه و یار کمکی به میدان می فرستند!

انتهای پیام/