عده ای به دنبال دو قطبی سازی کاذب در کشور هستند

عده ای به دنبال دو قطبی سازی کاذب در کشور هستند

سید محمد حسینی در همایش وحدت نیروهای انقلابی که شب گذشته در مسجد حضرت ابوالفضل ارومیه برگزار شد، اظهار کرد:  طرف مقابل با ایجاد نگرانی در بین مردم می خواهند بار دیگر بر اریکه قدرت برسند کاش در قدرت کار میکردند و همه مردم هم این را می خواهند.
وی افزود: اگر یک مدیریت ناکار امد در روی کار باشد ما به ان هدف نهایی نمی رسیم و اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه ملی است از بین میرود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم تصریح کرد: در این چهار سال مردم شاهد این بودند که دولت به وعده های خود عمل نکرده است یا توانایی انجام را نداشت یا اینکه اشراف و اطلاع بر مسایل نداشتند واین هم پذیرفته شده نیست چون سالهاست در نهاد های مختلف مسولیت داشنند.
وی در ادامه گفت: نباید حرکت هایی را انجام داد که مردم به حکومت نا امید باشند . فساد هایی که منتشر شد و مردم اگاه شدند موجب بی اعتنادی مردم به نظام شده است.
حسینی ابراز داشت: ما معتقدیم که مدت چهار سال مدت زیادی بود که دولت به گفته هایش عمل نکرد چنان که رهبری شش ماه بعد از گذشت امضای برجام فرمودند شش ماه گذشته ولی چیزی ملموس نیست و شش ماه هم بدای یک کشور مدت کمی نیست.
وی تصریح کرد:ما احساس میکنیم که دولت توانایی لازم را ندارد و بیشتر از این هم نباید به دولت اجازه داده شود. برخی از این ها خود اعتراف میکنند که ما سکولار و لیبرال هستیم و اسلام کارایی لازم را ندار و ما باید به اقتصاد و اموزش و تربیت غربی روی بیاوریم. سند بیست سی خود شاهد بر این است .

وی افزود:  ما نظامی داریم که پشتوانه گرانبهایی دارد و دارای تاریخی بزرگ و ارزشمند دارد. خود امام سجاد در رساله حقوقش حقوق بشر ترسیم کرده است .

حسینی تصریح کرد: عده ای در داخل مردم را می ترسانند که رهبری هم فرمودند که از طرف خود بترسید نه از طرف ملت، غربی ها خودشان اعتراف میکنند که یارای مقابله با ایران را ندارند بنابر این ما هیچ نگرانی از بابت امنیت نداریم که عده ای دنبال دو قطبی سازی کاذب هستند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انچه که سایه جنگ را از سر مردم کم کرد حضور مردم بود. بیانات رهبری روشنگر و اتمام حجت است.
انتهای پیام/