نگران وحدت نیروهای انقلابی نیستیم/اسم اقتصاد مقاومتی هست،اما روح اقتصاد مقاومتی در اعمال دولت وجود ندارد

به گزارش ندای ارومیه، جواد کریمی قدوسی در نشست هم اندیشی جوانان انقلابی با توجه به پیش رو بودن انتخابات و ایجاد فضای انتخاباتی در کشور گفت: برای انتخاب خود نباید زود تصمیم گرفت. مردم در امور روزمره خود هم حتی در خرید کالا آن را ارزیابی می کنند و بعد آن را می خرند. در انتخابات هم خانوم ها می توانند موثر تر از آقایان باشند، ما در انقلاب اسلامی دیدیم که رکن عظیم انقلاب خانوم ها بودند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: قرار است ۴ سال بر تن این کشور لباسی و زینتی به نام رئیس جمهور بپوشانیم، همان اندازه که مردم مشورت کنند و با عجله تصمیم نگیرند قطعا در انتخابات موثر خواهند بود و مشکلاتشان حل خواهد شد. اما اگر این اتفاق نیفتد در ۴ سال آینده هم فقرا فقیر تر و اغنیا غنی تر می شوند. همان که در ۴ سال گذشته شاهد آن بودیم. در ۴۰ سالی که از انقلاب گذشت تا الان، هیچ دولتی نداشتیم هیچ مدیری را ندیدیم که انقلابی باشد و تا آخر انقلابی بماند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: اگر دولت تغییر نکند، اگر مردم انتخابشان، انتخاب انقلابی نباشد، استقلال کشور کمرنگ تر و بی فروغ تر و زیر سوال می رود. دلیل آن هم این است؛ فامیل های ثروت و قدرت که حکومت را بدست می گیرند، به مردم به چشم رأیت نگاه می کنند نه ولی نعمت.

وزیری که در ۳۶ سال گذشته یا وزیر بوده یا معاون وزیر می گوید صنعت ها و کارخانه های کوچک باید تعطیل شوند. کار در نظام جمهوری اسلامی سنگین است و خودشان قبول دارند ثروتشان بالای هزار میلیادر تومان است.

حسین فریدون،نمونه ی غنی تر شدن اغنیا و فقیر تر شدن فقراست و بسیاری از بانک ها را ورشکست نموده و یا در آستانه ورشکستگی قرار داده است. ببینید در همین ۴ سال چه چیزهایی داشته و الان دارایی او چیست؟ امروز در مقابل شما کسی این حرف ها را می زند که یکی از وظایف قانونی خودش نظارت بر عملکرد دولت و ریاست جمهوری و… با اختیارات قانونی برای حفظ استقلال کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی است. و اگر این ها را به شما نگویم در واقع به شما خیانت کرده ام و بنده هیچ نگاه جریانی در این کشور نداشته ام و خدا را شاهد میگیرم که هیچ گاه نگاه جناحی نداشته ام جز آنکه یک بسیجی بوده و هستم.

کسانی را در رأس قدرت می گذارند که خود مفسد هستند، در بانکی که ثروت و دارایی مردم دست آن است، مدیری را می گذارند که مفسد است.

وی در پایان افزود: بعد از مذاکرات هسته ای و نادیده گرفتن خط قرمزهای رهبری در مورد این موضوع، قراردادهایی صورت گرفت که به مردم خیانت شد. بحث قراردادهای FATF ، قراردادهای نفتی، IPC ،پالرمو، دفتر اتحادیه اروپا و … به میان آمد و هفت برجام نانوشته و ناگفته تعهد شده بود و این خیانت به ملت بزرگ ایران است.

پس از تعطیلی صنایع هسته ای،صنایع موشکی اولویت دیگر دولت برای اسقاط است. اسم اقتصاد مقاومتی هست،اما روح اقتصاد مقاومتی در اعمال دولت وجود ندارد. هر کس تفکر غربی داشته و غربگرا باشد در دولت فعلی بالا می آیدو صاحب پست می شود.کل مذاکرات هسته ای در اختیار افراد دو تابعیتی بوده است. در دولت فعلی حوزه ی مانور دو تابعیتی ها قوی تر شده است.

باطن مذاکرات در مدیریت ۴ضلعی دو تابعیتی بود که در استخدام دولت روحانی در آمده بودند؛ ضلع اول، دُری اصفهانی با “۴” پاسپورت و عضو وزارت خزانه داری آمریکا که از کانال “نهاوندیان” وارد تیم مذاکره کننده هسته ای شده بود و مسئولیت تیم اقتصادی و مالی و بانکی را بر عهده داشت. ضلع دوم، مسئول تیم رسانه ای مذاکرات-دانش آموخته دانشگاهی در لندن که تخصص جاسوس پروری دارد-۳۵ساله و با دو پاسپورت ایرانی و انگلیسی. ضلع سوم، مسئول امور حقوق بین الملل -۲پاسپورت فرانسه و ایران. ضلع چهارم،فیروز نادری.

کریمی قدوسی در ادامه اظهار داشت: پخش غیر مستقیم مناظرات سرکوب آزادی است.نگران وحدت نیروهای انقلابی نیستیم و قطعا اتفاق سال۹۲ و سال های پیشتر برای انقلابیون اتفاق نخواهد افتاد.

انتهای پیام/