پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت روز ارتش

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت روز ارتش

به گزارش ندای ارومیه، سرهنگ کریم علینژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در پیامی فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور حماسه سازی ها و رشادت های ارتش دلاور و ولایتمداری است که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی “به دلیل فداکاری و مجاهدت و نه به دلیل زورگویی و قدرت، مورد تکریم مردم و دارای پشتوانه مردمی است.”
امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت تبعیت کامل از ولایت فقیه با قدرت و اقتدار به پیشرفتهای خیره کننده ای دست یافته که قابل مقایسه با دوران پیش از انقلاب اسلامی و حتی سالهای نخست پس از پیروزی انقلاب نیست.
ملت شریف و انقلابی ایران از خودگذشتگی ها و ایثار بزرگمردانی همچون شهید صیاد شیرازی، شهید قرنی، شهید بابایی، شهید شیرودی، شهید کشوری و هزاران شهید بزرگوار دیگر که در راه دفاع از اسلام، انقلاب و استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی جان خود را فدا کردند از یاد نبرده و هیچگاه فراموش نخواهد کرد.
توان بازدارندگی و قدرت و شکوهی که ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه تاسی به وصایای الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) به دست آمده، هرگونه خطای استراتژیک دشمنان اسلام و انقلاب را با پاسخی محکم و کوبنده مواجه خواهد ساخت.
این روز تاریخی و بزرگ را به تمامی پیشکسوتان، فرماندهان و کارکنان جان بر کف و ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض کرده و از درگاه الهی توفیقات روز افزون آنان را تحت لوای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) مسالت داردم.

انتهای پیام/