پنج انبار احتکار کالا در شاهین دژ کشف شد

پنج انبار احتکار کالا در شاهین دژ کشف شد

طی بازرسی های انجام شده توسط بازرسان صنعت، معدن وتجارت در شاهین دژ انبارهای احتکار سیمان، لوزام خانگی، آرد و کالای قاچاق در داخل و اطراف این شهرستان شناسایی و پلمب شد.
وی ادامه داد: کالاهای کشف شده شامل انواع لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال، کالاهای قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال، هزار کیسه سیمان به ارزش ۱۴۸ میلیون ریال و آرد خبازی به ارزش نزدیک به ۷۷ میلیون ریال بوده که توقیف شده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ به عملکرد این اداره در پنج ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: طی این مدت در راستای پایش و کنترل بازار در سطح تولید و عرضه بخصوص در حوزه کالاهای اساسی و حوزه سلامت ۲ هزار و ۲۸۹ مورد بازرسی انجام شد.
نقدی اظهار داشت: طی این بازرسی های انجام شده ۱۴۷ فقره پرونده انواع تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات ارجاع داده شده است.
وی بیان کرد: با توجه به اقدامات به موقع و خوب همکاران صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهین دژ در بحث بازرسی و کنترل بازار بخصوص در ایام عید نوروز، ماه مبارک رمضان و نظارت جدی و دقیق در حوزه کالاهای بهداشتی و سلامت مورد نیاز مردم از جمله ماسک، الکل و مواد ضد عفونی کننده این اداره از سوی فرماندار محترم شهرستان با اهداء لوح تقدیر مورد تشویق قرار گرفت.
نقدی یادآوری کرد: سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان جهت دریافت هرگونه شکایات، گزارشات و نقطه نظرات شهروندان است.
شهرستان شاهین دژ با ۹۶ هزار نفر جمعیت در ۲۲۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.