جهش عمرانی درسطح منطقه توسعه متوازن منطقه ای را رقم می زند

جهش عمرانی درسطح منطقه توسعه متوازن منطقه ای را رقم می زند

شهردار منطقه ۱ شهر ارومیه گفت: جهش عمرانی در سطح منطقه توسعه متوازن منطقه ای و توسعه شهری را رقم می زند.

 در راستای ارائه خدمات بهتر و تسریع در حل وفصل امور شهری و همچنین اجرای سیاست های کلان شهرداری در حوزه عمرانی و خدماتی برای شهروندان اقدامات متعدد عمرانی در سطح منطقه در حال اجرا است.

وی سیاست گذاری تکریم ارباب رجوع، بررسی دقیق و نظارت کارشناسی بر پروژه های اجرائی به ویژه آسفالت از اولویت های سطح منطقه دانست.

علیزاده آسفالت رویه خیابان های زرین، میثم، خرازی، امام رضا (ع)۲، ساوالان و خیابان شهید باقری به متراژ ۵۶۵۰۰ مترمربع ، آسفالت معابر خاکی خیابان های گلستان کوچه ۴ _۱۴ متری دوم خیابان زرین، خیابان بهاران و منشعبات، میرداماد کوچه ۱۶، بهاران، خیابان شیر امینی کوچه های ۵-۸-۱۰ در مجموع به متراژ ۱۷۷۶۰ متر مربع زیر سازی و آماده سازی جهت آسفالت خیابان های میرداماد، عزیزی، شهرک امیریه، جنت، صیاح، بهاران، لاله، امام رضا (ع) ۲ را از اقدامات عمرانی منطقه در حوزه آسفالت برشمرد.

وی با اشاره به ساماندهی آب های سطحی ، بیان کرد:  ایجاد کانیوو در بحث هدایت آبهای سطحی در خیابان شهید باقری به سمت جانوسلو ،احداث کانال سنگی به متراژ ۸۰ مترطول و ایجاد جوب به متراژ ۱۰۶ متر مربع در امر دفع آبهای سطحی صورت گرفته است .

علیزاده ادامه داد: ایجاد اصلاحات هندسی ایجاد میدان (فلکه) در ورودی خیابان فرهنگ، تعویض جداول شهری خیابان های ولفجر مقابل مسجد امام خمینی ره) ،رنگ آمیزی جداول شهری در جهت زیبا سازی مبلمان شهری لکه گیری و مرمت آسفالت معابر شهری ، ترمیم و مرمت جداول فرسوده ،لایروبی کانال های شهری  وخدمات عمومی به شهروندان در قالب طرح های محله محور از جمله این برنامه ها در حوزه شهرداری منطقه یک است.

وی برنامه ریزی منسجم و عملیاتی کردن این برنامه ها بر اساس ضوابط موجود همراه با نظارت دقیق در اجرای  طرح های در دست اقدام را از قدم های موثر کسب اعتماد عمومی شهروندن  دانست و بر تسریع در اتمام پروژه های عمرانی شهری در این منطقه تاکید کرد.

به گفته  شهردار منطقه یک شهر ارومیه با اجرای پروژه های عمرانی و خدمات شهری، تحولی بزرگ را در سطح شهر شاهد هستیم و این جهش عمرانی در سطح منطقۀ یک موجب توسعه متوازن منطقه ای و توسعۀ شهری می شود.