شهید امینی آنگونه که باید به مردم شناسانده نشده است / مقاومت به ایرانی ها در جهان عزت بخشیده است

شهید امینی آنگونه که باید به مردم شناسانده نشده است / مقاومت به ایرانی ها در جهان عزت بخشیده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: شهید امینی فردی خالص و به معنای واقعی کلمه شهید زنده بود.

به گزارش ندای ارومیه، سید پرویز فتاح در یادواره شهدای عملیات دارلک در ارومیه، اظهار کرد: مظلومیت های شهید امینی این است که نتوانسته ایم او را آنگونه که باید به مردم کشورمان معرفی کنیم.

وی افزود: این شهید بزرگوار در مظلومیت همچون شهید بهشتی بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: شاید برخی شعارها علیه شهید امینی بر دیوار این شهر باقی مانده باشد که جا دارد این شعارها به عنوان سند مظلومیت وی حفظ شود.

وی ابراز داشت: ولایتمداری، تقوا، پرهیز جدی از ارتکاب گناه، یتیم نوازی و رسیدگی به محرومین، ساده زیستی و تحمل و صبوری در برابر ملامت ها از ویژگی های شهید امینی بود.

فتاح در ادامه گفت: یک روز، زمانی که از مراسم گرامیداشت یاد بابی ساندز، همان مبارز انگلیسی که بر اثر اعتصاب غذا در زندان های آن کشور جان خود را از دست داد، بر می گشتیم، او بر حسب اتفاق چراغ قرمز را رد کرد که پس از متوجه شدن به افسر راهنمایی مستقر در آن چهار راه مراجعه کرد و ضمن عتاب جدی به او که چرا با تخلفش برخورد نکرده از وی خواست تا جریمه اش کند، چرا که او هیچ تخلف و معصیتی را کوچک نمی شمارد.

وی خاطرنشان کرد: همسر این شهید بزرگوار می گویند مدتی قبل از شهادت، گویی وی از این عالم منفک شده بود، این را من نیز به عنوان یکی از دوستان شهید درک کرده بودم.

فتاح در ادامه ضمن بیان این که کشور امروز به امثال شهید امینی ها نیاز دارد، اظهار کرد: مدیران، روسا، ائمه جمعه و همه مسئولین نظام باید همواره این واقعیت را به یاد داشته باشند که مردم ولی نعمت آن ها هستند؛ این را امام خمینی (ره) به ما آموخته است.

وی افزود: دشمن جنگ را بر سر سفره های ملت کشانده است اما باید بدانیم که پیروزی نزدیک است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: حدود ۲۰ روز قبل در لبنان خدمت سید حسن نصرالله بودم، از آن جا به مرز لبنان با رژیم صهیونیستی هم رفتیم، دیدم که در نقطه صفر مرزی تصاویر آقا و امام نصب شده است.

وی ابراز داشت: روی هر بلوک بتنی دیوار مرزی که رژیم صهیونیستی از روی ترس در مرز لبنان احداث می کند مرگ بر اسرائیل نوشته شده است.

وی ضمن بیان این که مقاومت به ایرانی ها نزد ملت های جهان عزت بخشیده است، گفت: در سیل های اخیر، مردم هند پول و طلای زیادی برای سیل زدگان ارسال کردند؛ نماینده ما در آن کشور می گفت باید بیایید و ببینید که مقاومت ما در برابر آمریکا نزد هندی ها چه کرده، مردم آنجا شیفته ما هستند.

فتاح خاطرنشان کرد: ما باید به آموزه های قرآنی عمل کنیم و یقین داشته باشیم که پیروزی نهایی با جبهه حق است.

انتهای پیام/