دوازده بهمن روز شروع قدرت اسلام/کوتاهی مسئولان را به پای انقلاب ننویسید.

دوازده بهمن روز شروع قدرت اسلام/کوتاهی مسئولان را به پای انقلاب ننویسید.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کوتاهی مسئولان را نباید به پای انقلاب اسلامی نوشت.

به گزارش ندای ارومیه، سید محمد حسینی در ویژه برنامه آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل زمانی که در نوفل لوشاتو بودند فرمودند خیلی ها وقتی دیدند قصد عزیمت به ایران را دارم اصرار می کردند نیاییم و من از اصرار آنها فهمیدم اگر بیاییم انقلاب پیروز می شود.

وی با تاکید بر اینکه ۱۲ بهمن روز قداست اسلام است، افزود: از ۱۲ بهمن حکومت جمهوری اسلامی استقرار پیدا کرد.

حسینی با تاکید بر اینکه کوتاهی های مسئولان ربطی به انقلاب اسلامی ندارد، اضافه کرد: اگر ما مسئولین و مردم کوتاهی می کنیم ربطی به انقلاب ندارد مسئولین نباید کوتاهی کرده و دچار مسائل حاشیه ای نشوند.

وزیرسابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان داشت: تجربه ما در این ۳۹ سال این است که با عمل به منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب به موفقیت دست یافتیم، اگر در صنایع دفاعی، موشک های بالستیک، نانو فناوری و دیگر صنایع به پیشرفت های چشمگیر دست یافتیم به دلیل عمل به دستورات ولی فقیه است.

وی تصریح کرد: دشمنان که جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کردند احساس می کردند ما نمیتوانیم از خاک خود دفاع کرده و می توانند بعد از اهواز به تهران رسیده و کار کشور را تمام کنند.

حسینی با اشاره به موثربودن اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات اقتصادی کشور بیان داشت: مردم باید همواره در صحنه بوده و مسئولان و عملکرد آنان را رصد کنند، اگر به اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری عمل می شد قطعا اینهمه مشکل اقتصادی در کشور نداشتیم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تاثیر حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امید است در ۲۲ بهمن امسال حضور باشکوهتری از مردم شاهد باشیم چرا که با وجود اغتشاشات در برخی از شهرهای کشور که منشا خارجی داشت، دشمن در صدد تاثیر هزینه های خود در اغتشاشات و بهره برداری های سیاسی از آن است.

وی با تاکید بر ضرورت یکپارچگی و انسجام و وحدت بیش از پیش بر کاهش هزینه ها و حفظ همدلی اذعان داشت: این حفظ وحدت ها موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی می شود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اخیرا کتابی با عنوان منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی به چاپ رسیده که بهتر است برخی کارگزاران نظام که اسلام را در حد نماز و روزه می دانند آن را مطالعه کنند.

وی در پایان سخنان خود به تبلیغ سبک زندگی فاطمی در زندگی اشاره کرده و به بیان فضایل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد.

انتهای پیام/