التهاب چندساعته در «اسلام‌آباد» ارومیه/ حضور مسئولین آرامش را به منطقه بازگرداند

التهاب چندساعته در «اسلام‌آباد» ارومیه/ حضور مسئولین آرامش را به منطقه بازگرداند

از حوالی ساعت ۱۴ ظهر امروز و به دنبال پخش شایعاتی مبنی بر بروز یک مورد آزار جنسی در مدرسه راه شهدای خیابان اسلام‌آباد ارومیه، اهالی محل در محوطه این مدرسه تجمع کردند که این التهابات پس از حضور مامورین نیروی انتظامی و مسئولین به آرامش تبدیل شد.

پس از پایان التهابات رخ‌داده در منطقه اسلام‌آباد ارومیه، مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در میان مردم به سوالات خبرنگاران پاسخ داده و نسبت به دغدغه‌های اهالی محل  ابراز همدردی کردند.

در همین رابطه، علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، با اشاره به شایعه بودن هرگونه آزار جنسی به دانش‌آموز دختر، اظهار داشت: این مورد به کلی تکذیب می‌شود، سرایدار مدرسه اقدام به بداخلاقی کرده ولی هیچ آزار جنسی اتفاق نیفتاده است.

وی، خاطرنشان کرد: برخی افراد سودجو در این میان نسبت به ایجاد ناامنی اقدام کردند که با حضور به‌موقع ماموران نیروی انتظامی از برز حادثه بزرگ‌تر جلوگیری شد.

همچنین سردار سرتیپ دوم ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، در این مورد گفت: سودجویان در جریان ماجرای مدرسه راه شهدای محله اسلام‌آباد ضمن شکستن شیشه‌های مدرسه، به ۳ دستگاه خودرو نیز خساراتی وارد کرده‌اند.

وی، بیان داشت: همکاری مناسب مردم با نیروهای ناجا باعث شد تا تعدادی از این افراد سودجو دستگیر و تحویل مقامات قضایی شوند.

عباس حسن‌خانی فرماندار ارومیه هم در این زمینه از رسانه‌ها درخواست کرد تا آرامش را در میان مردم رواج دهند.

انتهای پیام/