کنگره ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی فرصتی برای معرفی کاربردی شهدا به جوانان است

کنگره ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی فرصتی برای معرفی کاربردی شهدا به جوانان است

 

جبرئیل هوشمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ارومیه، اظهار داشت: کنگره  ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی فرصت مغتنمی برای معرفی کاربردی شهدا به نسل جوان است که باید از این فرصت به دست آمده حداکثر استفاده را به عمل آورد.

وی اهتمام در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره و راه شهدای گلگون‌کفن نظام اسلامی، نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار، شهادت‌طلبی و از خودگذشتی در بین آحاد مردم به ویژه جوانان، تقویت روحیه جهادی نسل جوان، گردآوری آثار و تالیفات و دست‌‌نوشته‌های شهدا، ارائه الگوهای معاصر و ملموس به نسل جوان را اهداف برگزارکننده‌های این کنگره برشمرد.

این مسئول نهادینه‌سازی سبک زندگی ایرانی و اسلامی با الهام از خانواده شهدا، تقویت باورهای دینی و میهنی، تلاش برای بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی در بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان برای مقاوم بودن در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را سایر اهداف از برگزاری این کنگره عنوان کرد.

مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه آذربایجان غربی بر لزوم تامل در جایگاه و مقام شهید در کلام حضرت امام و رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و اظهار داشت: این کنگره بهانه و فرصتی است که فرمایشات امام راحل و سخنان رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با مقوله شهید و شهادت از منابع موجود استخراج شده و بازخوانی شود.

انتهای پیام/