همایش ملی علوم ورزشی در ارومیه برگزار می شود

همایش ملی علوم ورزشی در ارومیه برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، عبدالله چمن گلی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش ملی علوم ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه ارومیه اظهار داشت: در این همایش که فردا برگزار می شود، ۳۲۰ مقاله از سراسر کشور ارسال شده و ۴۵ مقاله ارائه می شود.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر آن در این همایش ملی که فراخوان آن از پنج ماه گذشته داده شده بود، تعداد ۱۷۰ مقاله نیز به شکل پوستر در محل همایش ارائه می شود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با ابراز خرسندی از اینکه هم اکنون عملیات هیچ پروژه ورزشی استان متوقف نشده است افزود: در این رابطه پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری  ارومیه، ورزشگاه فیرورق، ورزشگاه سلماس با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد و احداث هفت خانه جوان در سراسر آذربایجان غربی در حال انجام است.

 

وی با اشاره به مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی در استان بیان کرد: در این زمینه نیز برگزاری مسابقه بزرگ دوچرخه سواری در میاندوآب، مسابقات پیاده روی، مسابقات تنیس روی میز و نیز تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان پیش بینی شده است.

 

چمن گلی در ادامه با ابراز تاسف از اینکه سالن های ورزشی استان باید به طور رایگان در اختیار علاقه مندان قرار گیرد اما انجام نمی شود گفت: اداره کل ورزش و جوانان نیز از این مسئله ناراضی بوده و باید ورزشکاران بتوانند به رایگان و با سهولت از امکانات ورزشی استفاده کنند.