نمایندگان مجلس بخاطر حمایت از فتنه گران عذرخواهی کنند

نمایندگان مجلس بخاطر حمایت از فتنه گران عذرخواهی کنند

به گزارش ندای ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به امضای برخی نمایندگان مجلس پای نامه حمایت از یکی از فتنه گران، اظهار داشت: این اقدام نمایندگان جای تعجب دارد. آن ها باید از مردم عذرخواهی کنند.
وی افزود: تمام همّ و غمّ نماینده مجلس باید رسیدگی به مشکلات مختلف مردم باشد نه اینکه به فکر سیاسی کاری و حمایت از فتنه گران باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، خاطرنشان کرد: فتنه گرانی که کشور را چندین ماه به آشوب کشیده اند و در برابر این آشوب ها حتی یک عذرخواهی هم نکرده اند نباید توسط نمایندگان حمایت شوند. حمایت نمایندگان از فردی که مورد حمایت آمریکا بوده چندان جالب نیست.

وی، اضافه کرد: خداوند متعال در قرآن کریم هم به این نکته اشاره دارد که درخواست بخشش برای دشمنان خدا درست نیست. نمایندگان باید در قبال مردم پاسخگو باشند و در آینده نیز باید مردم پاسخ درستی به اقدام نادرست نمایندگان دهند.

حجت الاسلام قریشی، با تاکید بر روش درست و منطقی رییس جمهور و سایر مسئولین نظام در حمایت از سپاه و نیروهای مسلح، گفت:آمریکا و یارانش بخاطر ترس از نیروهای مسلح کشورمان و به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یاوه گویی علیه آنها می پردازند و اقدام مسئولین در روزهای اخیر مبنی بر حمایت از این نیرو کاملا بجا و البته وظیفه قانونی و مدیریتی آنها بود.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به هفته کودک و موضوع خانواده، ابراز داشت: تاکید اسلام بر تشکیل خانواده و فرزندآوری امری است که باید برای مسلمانان اهمیت ویژه داشته باشد و نسبت به ادامه نسل خود اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ضمن دعوت از مردم برای اتحاد بیشتر، از مسئولین خواست تا در بیان مشکلات و معضلات اساسی مردم کوشا باشند.