اقدام قابل تامل رسانه مسئول روابط عمومی دفتر روح الله حضرت پور!

اقدام قابل تامل رسانه مسئول روابط عمومی دفتر روح الله حضرت پور!

به گزارش ندای ارومیه، رسانه ای که توسط مسئول روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی روح الله حضرت پور مدیریت می شود، طی اقدامی قابل تامل مدیرکل ارشاد آذربایجان غربی را به دلیل آن چه که “نبود تحرکات نشاط آور” در “دروازه اروپا” (آذربایجان غربی) عنوان کرده به باد انتقاد گرفته است!

این در حالی است که عملکرد مدیرکل ارشاد طی ماه های اخیر به دلیل کثرت برگزاری کنسرت و نبود پیوست فرهنگی مناسب برای برنامه ها مورد انتقاد جدی فعالین فرهنگی استان بوده است.

فارغ از معرفی استان با عنوان دروازه اروپا (لفظی که همواره مورد انتقاد دلسوزان انقلابی بوده) و وارونه نمایی مشکلات فرهنگی استان، نکته قابل تامل دیگر، طرح این مطالبه در ماه محرم و در ایام عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) است.
کانالی که پوشش عزاداری پرشور عاشورای حسینی را بایکوت کرده و با بی تفاوتی از کنار آن عبور کرده بود حالا بی اعتنا به این ایام از نبود آن چه که تحرکات نشاط آور نامیده گلایه می کند و با طرح آن مدعی می شود کسی نیست که بتواند فرهنگ را از خواب بیدار کند.

با توجه به در پیش بودن کنگره ۱۲هزار شهید به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی و قرار گرفتن در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ضرورت دارد فضای معنوی در شهر حاکم بوده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راس اولویت تمامی فعالین فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و اصحاب رسانه قرار گیرد و به هیچ شخص و جریانی اجازه کوبیدن بر طبل ولنگاری فرهنگی داده نشود.

انتهای پیام/