آغاز مرحله اصلی رزمایش محرّم/ اقتدار نیروهای مسلح ضامن امنیت مرزهای ایران اسلامی است

آغاز مرحله اصلی رزمایش محرّم/ اقتدار نیروهای مسلح ضامن امنیت مرزهای ایران اسلامی است

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در حاشیه رزمایش منطقه محرّم در شمالغرب کشور، اظهار داشت: این رزمایش در مناطق عمومی استان های آذربایجان غربی و کردستان در حال اجرا است و از صبح امروز مرحله اصلی آن آغاز شده است.

وی، افزود: تمام تجهیزات مستقر در منطقه شامل تجهیزات زمینی، هوایی، پدافند و امکانات قرارگاه حمزه(ع) نیروی زمینی سپاه در این رزمایش عمل می کنند و نمونه از جنگ واقعی در منطقه را به تصویر می کشیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه(ع) نیروی زمینی سپاه، در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای مرزی در زمان های مختلف نشان داده اند جایگاه دفاع از مرزهای کشور اسلامی والا است، عنوان کرد: هر کشوری که بخواهد حتی نگاه خصمانه به مرزهای ایران اسلامی داشته باشد قطعا با پاسخ قاطع نیروهای ما مواجه خواهد شد.

وی، ابراز داشت: امروز آمادگی نیروهای مسلح در منطقه شمالغرب کشور به بالاترین حد خود رسیده و در شرایط مختلف آماده برخورد با هرگونه تهاجم و تهدیدی هستند.

سخنگوی رزمایش محرّم، ضمن تقدیر از مردم مناطق مختلف آذربایجان غربی و کردستان در برخورد با تهدیدات مختلف، گفت: نیروهای مسلح همیشه در کنار مردم بوده اند و امروز تنها گوشه ای از توانمندی های این نیروها در برخورد با تهدیدات سخت به نمایش گذاشته می شود.

سردار شهسواری، در پایان سخنان خود عنوان کرد: امروز تجهیزات جدیدی در رزمایش آزمایش می شوند و به طور قطع می توانیم ثابت کنیم که امنیت مرز را در اختیار داریم.

انتهای پیام/