مردم و رزمندگان آذربایجان غربی نقش بی بدیلی در تامین امنیت کشور دارند

مردم و رزمندگان آذربایجان غربی نقش بی بدیلی در تامین امنیت کشور دارند

سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم در مراسم رژه نیروهای مسلح آذربایجان غربی، اظهار داشت: ١٢ هزار شهید آذربایجان غربی برای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین (ع) قدم در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی و مرزهای جمهوری اسلامی ایران گذاشته و جانانه از این مرز و بوم دفاع کردند.

وی افزود: امروز هفته دفاع مقدس در شرایطی آغاز شده که ۳۷ سال از جنگ نابرابر علیه ایران اسلامی می‌گذرد اما در این ۳۹ سال پس از انقلاب اسلامی مردم به این نتیجه رسیدند که با پیروی از رهبری امام خمینی (ره) و امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای ضمن حفظ و احیای ارزش‌های انقلاب امنیت و آسایش خود را نیز داشته باشند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تصریح کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در حالی است که همه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را مرهون فرهنگ عاشورایی اباعبدالله (ع) هستیم.

وی، خاطر نشان کرد: از سویی ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی برای تداوم نهضت عاشورا تقدیم راه سرخ امام حسین (ع) شد تا امروز دشمنان مأیوس از برهم زدن امنیت جمهوری اسلامی در منطقه شوند.

سردار خرّم، اظهار داشت: تک تک مردم آذربایجان غربی به‌عنوان مرزبانان جمهوری اسلامی نقش بی‌بدیلی در امنیت مرزهای کشور داشتند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی، در پایان گفت: مردم با تقدیم هزاران شهید از ادیان و مذاهب مختلف دین خود را به اسلام و آرمان‌های انقلاب ادا کرده و به دشمنان ثابت کردند که همواره در دفاع از کیان اسلام و ایران ثابت قدم هستند.