باید اقدامی موثر برای جلوگیری از نسل کشی مسلمانان میانمار صورت گیرد

باید اقدامی موثر برای جلوگیری از نسل کشی مسلمانان میانمار صورت گیرد

سرهنگ کریم علی نژاد در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه اظهار کرد: در کمال تاسف و در میان سکوت شرم آور مدعیان دروغین حقوق بشر این روزها منطقه مسلمان نشین کشور میانمار شاهد یکی از دردناک ترین جنایت های تاریخ است.

وی تصریح کرد: آن چه که در میانمار می گذرد نمونه متعفنی از همراهی جهانخواران و در راس آنان شیطان بزرگ آمریکا، با جنایت علیه انسانیت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه افزود: تصاویر دلخراشی که از جنایت علیه مظلومین میانمار مخابره می شود دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و بار دیگر چهره واقعی سازمان های به اصطلاح حقوق بشری را بر همگان آشکار ساخته است.
وی در ادامه گفت: نسل کشی مسلمانان میانمار و کوچاندن اجباری آنان باید هر چه سریع تر با فشار ملت های مسلمان و آزادگان سراسر جهان متوقف شود و هر کس که می تواند به قدر وسع خود اقدام موثری جهت پایان بخشیدن سریع به این جنایت ها انجام دهد.
سرهنگ علینژاد خاطر نشان کرد: بسیجیان قهرمان و سربازان عاشورایی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در ارومیه فردا در کنار آحاد مختلف مردم با حضور پرشور در #تجمع محکومیت جنایت وحشیانه افراطیان بودائی و ارتش میانمار آمادگی کامل خود را جهت کمک به مسلمانان میانمار اعلام خواهند کرد.
انتهای پیام/