امنیت کردستان و آذربایجان در منطقه مثال زدنی است

امنیت کردستان و آذربایجان در منطقه مثال زدنی است

سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان غربی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: دشمنانی که به فکر دسیسه برای ایران اسلامی هستند باید این نکته را به خوبی بدانند که نیروهای مسلح این کشور در برابر هر تهدیدی توانایی کافی دارند.

وی، افزود: مرزهای کردستان و آذربایجان جزو امن ترین مرزهای امروز هستند که شاهد اقتدار نیروهای مرزبان در این استان ها هستیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل بدانند که اجیر کردن خودفروخته هایشان در منطقه نمی تواند به امینت حاکم در مرزهای ایران اسلامی صدمه ای وارد کند و قطعا پاسخ این گونه دهن کجی ها را خواهیم داد.

وی، در خصوص موضوع رفراندوم عراق نیز بیان داشت: این موضوع توطئه ای بزرگ برای بدبختی مردم عراق است که در پشت پرده آن ردپای اسرائیل دیده می شود.

سردار اوصانلو، اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با همکاری نیروهای مردمی و کارگزاران برای حطاست از مرزهای کشور آماده هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی، در پایان سخنان خود، عنوان کرد: درسی که شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خصوص ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی به مردم دادند این بود که برای زنده نگه داشتن فرهنگ حسینی و مکتب اسلام همیشه در رکاب باشند.

انتهای پیام/