از ۱۴ مهر ورود زنان به ورزشگاه کاملاً آزاد است!

از ۱۴ مهر ورود زنان به ورزشگاه کاملاً آزاد است!

ندای ارومیه، مرتضی بزرگی؛ چند سالی هست که عزیزانی از بین دولتمردان و سیاسیون و اهل جراید و … دغدغه حضور زنان و دختران در ورزشگاهها رو دارن. این عزیزان و بزرگواران همیشه در صحنه و پیگیر حقوق مسلم بانوان ، به زنان و دختران هم میهنمون اعلام کنن که از ۱۴ مهر میتونن تشریف ببرن ورزشگاه و فوتبال رو به صورت دلخواه و در آزادی کامل آنهم بدون حضور حتی یک عدد مرد نگاه کنن!

به نظرم مخاطبین عزیز تایید میفرمایند که عکس زیر گویای وجود هیجان شدید مسابقات فوتبال زنان و هم گویای حضور پرشور و علاقه وافر زنان تماشاگر در سکوهای ورزشگاه هست! پس هیچ منعی نبوده و نیست.

اتفاقاً نکته بسیار مفید و بهداشتی و اخلاقی مطلب هم اینجاست که اصلا اجازه حضور آقایون رو در این مسابقات نمیدن! تا خدای ناکرده فحش و بد و بیراهی هم در ورزشگاه جاری بشه! حتی بانوان عزیز میتونن با همراهی مادر و عروس و خواهر کوچک و جاری و خواهر شوهر و مادر بزرگشون به ورزشگاه برن و بدون هیچگونه نکته منشوری، یک مسابقه فوتبال زنانه رو شاهد باشن.

یقیناً عادل فردوسی پور هم با برنامه وزین نود از این حرکت عزیزان حمایت میکنه! اگر چه انتظار بحث داوری این مسابقات در برنامه شو نداریم ولی همینکه نتایج رو اعلام کنه خودش حمایت بزرگی محسوب میشه!

با این حال امیدوارم از اون طرف شاهد اعتراض مردها به منع ورودشون به ورزشگاه زنان نباشیم! البته چه کاریه خب، مردها اهل این جور اعتراض های سوسول نیستن!

برنامه هفته اول لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:‏
جمعه ۱۴ مهر ۹۶‏
➖ قشقایی شیراز – آذرخش تهران /ورزشگاه شیراز
➖شهرداری سیرجان- خیبر خرم آباد /ورزشگاه سیرجان
➖استقلال خوزستان – شهرداری بم /ورزشگاه اهواز
➖نماینده بوشهر – ذوب آهن / ورزشگاه بوشهر
➖راه یاب سنندج – همیاری آ. غربی/ ورزشگاه سنندج
➖آینده سازان نجف آباد- پالایش گاز ایلام / ورزشگاه نجف آباد

و نکته دیگه اینکه شاهد سبیل گذاشتن و تغییر قیافه برخی دختران علاقمند به فوتبال جهت ورود به ورزشگاه آقایون هم نخواهیم بود!!

سکوهای خالی تو را می خوانند بانو!