سپاه با جدیت به دنبال محرومیت زدایی از حاشیه شهر ارومیه است

سپاه با جدیت به دنبال محرومیت زدایی از حاشیه شهر ارومیه است

جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: سپاه به عنوان خادم مردم برای محرومیت زدایی از ۷ منطقه کم برخودار در حاشیه شهر ارومیه که از امکانات مناسب زندگی برخوردار نیستند ورود کرده است .

به گزارش ندای ارومیه، سرهنگ اللهوردی داداش زاده در حاشیه مراسم کلنگ زنی درمانگاه تخصصی خیریه در حاشیه شهر ارومیه با اشاره به تلاش سپاه برای بهبود کیفیت زندگی در مناطق کم برخوردار گفت: همه همت سپاه ایجاد بهترین شرایط برای یک زندگی مطلوب در جامعه اسلامی است و تمام مسئولین باید در این زمینه تلاش نمایند.

وی افزود: مناطق کم برخوردار حاشیه شهر در گذر زمان و در اثر بی توجهی مسئولین شکل گرفته است اما سپاه تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط زندگی مردم این مناطق انجام خواهد داد.

جانشین فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: هرچند طی سالهای اخیر شاهد توجه بیشتر مسئولین به مناطق محروم شهر هستیم اما این مناطق نیازمند توجه بیشتر هستند تا به سطح مطلوبی از زندگی برسند .

وی ابراز داشت: کارگروه ملی برای بهبود وضعیت مناطق حاشیه نشین در کشور شکل گرفته که سپاه نیز به عنوان یکی از اعضای اصلی دارای وظایف تعریف شده ای است و در قالب این راهبرد تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف خواهد کرد .

داداش زاده در ادامه گفت: سپاه شهدا در سال های گذشته نیز برای بهبود وضع معیشت مردم در مناطق محروم تلاش می کرد اما از سه ماه آخر سال گذشته به صورت ویژه به بحث محرومیت زدایی از  ۷ منطقه کم برخوردار در حاشیه ارومیه ورود پیدا کرده است .

وی خاطرنشان کرد: سپاه در محرومیت زدایی صرفا بر روی کارهای عمرانی تمرکز ندارد و از فرهنگی نیز تمام توان و تلاش خود را پای کار آورده تا بتوانذ از همه نظر به بالابردن کیفیت زندگی مردم در این مناطق کمکی کرده باشد.

انتهای پیام /