قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس قالب خبری وردپرس

پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیـه

ندای ارومیه، چشم بینای آذربایجان


امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مجمع خیرین حرم ساز در ارومیه تشکیل شد

مجمع خیرین حرم ساز در ارومیه تشکیل شد

همایش خیرین و دوستداران اهل بیت(ع) به منظور جلب مشارکت های خیرین در بازسازی عتبات عالیات با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی برگزار و در جریان آن مجمع خیرین حرم ساز ارومیه نیز فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرد.

این مراسم با حضور جمعی از خیرین و نیز اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ارومیه در راستای آغاز به کار مجمع خیرین حرم ساز ارومیه برگزار شد.

در این همایش، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت و جایگاه بازسازی حرم اهل بیت(ع) اظهار داشت: فراهم کردن زمینه برای حضور هرچه پرشور مردم در حرم ائمه(ع) امری است که می تواند دنیا و عاقبت انسان را نورانی سازد.

وی افزود: زیارت معصومین و به خصوص امام حسین(ع) بر اساس آیات و روایات اجر و پاداش فراوانی دارد و هرکس در این مسیر گام بردارد اجر و پاداش بالای دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، خاطرنشان کرد: تلاش مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ستودنی است اما مردم نیز با آن ها همراه شده و در راستای ارتقای سطح معنوی و مادی خود تلاش داشته باشند.

در این مراسم، همچنین حسینی رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات این ستاد به منظور بهبود روند جذب کمک های مردمی، از افزایش چشمگیر این کمک ها خبر داد و گفت: در ۴ ماهه گذشته بیش از ۵ میلیارد ریال توسط مردم برای بازسازی عتبات عالیات کمک شده که این رقم قابل قیاس با سال های گذشته نیست.

همچنین آقازاده رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان ارومیه نیز در این مراسم توضیحاتی در خصوص اهمیت کمک به عتبات عالیات ارائه داد.

انتهای پیام/